måndag 24 december 2007

Länge sen...

Länge sen jag var här inne! Några har mailat mig och frågat var jag tagit vägen. Till de som mailat mig vill jag säga tack! Jag har inte försvunnit, jag finns fortfarande här omkring i krokarna! Jag har bara inte haft tid eller motivation att blogga något här. När jag får lust kommer jag att blogga igen!

Jag vill rekommendera några nya bloggar/vloggar som har kommit nu under hösten:

- Johansmides blogg

- Johansmides vlogg

- Affedeaf

- Mats Jonssons blogg

- Anne-Majs blogg är tillbaka! Jag visste väl att hon skulle komma tillbaka! :-)

Till sist önskar jag er alla en GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!

Vi hörs igen längre fram! Snart ska jag äta julmiddag, men först Kalle Anka!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hihihi, du kom tillbaka också! God fortsättning. Det är trevligt med döva bloggare och man känner sig inte ensam längre....

Tecken: glad sa...

:-) Håller med! Trevligt med döva bloggare, hoppas att det kommer fler!

Anonym sa...

Kul att du är tillbaka!!!

Anonym sa...

hallåååå var är du? var tog du vägen? saknar din blogg..

KOM TILLBAKA!!!!! Sluta inte skriva...