söndag 19 augusti 2007

Stiltest

"Du är feminim.
Du vill förgylla din garderob med lyx och romantik. Du gillar kläder med fantasi, detaljer, mönster och färg. Lättskötta material och kläder i kvinnliga former är precis vad du gillar."

Jag stiltestade mig hos LaRedoute och det här blev mitt svar!
Det kanske stämmer bra! Jag gillar fina kläder som passar mig bra. Lättskötta material och kläder i kvinnliga former stämmer bra för mig. Halvlyx kan det också vara, men inte för lyxigt. Jag passar inte i lyx. Söta kläder gillar jag ibland också, beror på hur den ser ut.
Jag klär mig mest i jeans, men det kan man lätt kombinera med fina toppar eller blusar, mest söta blusar/toppar. Ibland klär jag mig bara enkelt, men fint, med jeans och blus och det passar oftast bra i mina ögon.

Jag läste lite hos en annan bloggare och det var där jag fick tips om denna test. Jag gillar test! Så naturligtvis måste jag testa mig i denna stiltest!

Prova själva. Här är testet hos LaRedoute.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skoj! Ju det var bra att det instämde på dig! Gillar du Sawfilmerna? , Att välja Bush eller Jigsaw den gubben, då skulle jag vilja ha din perspektiv i min dialogiska fråga i mitt senaste inlägg :) Om vem väljer du...

Tecken: glad sa...

Kul att du hittade hit! Vem är denne Jigsaw? Har aldrig sett den filmen. Jag gillar inte såna skräckfilmer...

Anonym sa...

Kul,ska testa!