tisdag 18 september 2007

Heroes-favorit

Min favorit just nu i Heroes är Hiro. Alltså den som kan resa fram och tillbaka i tiden och även stoppa tiden. Söt och rolig typ!! Fast i framtiden blir han ju en allvarlig typ. Ni såg väl senaste avsnittet i förra veckan, där Hiro kom från framtiden till tåget och skulle lämna ett meddelande till den där killen (brorsan till politikern). Där var ju Hiro helt svartklädd och allvarlig. Undras hur han blev så? Det blir spännande att se i framtida avsnitt hur utvecklingen blir för Hiro!

Vilken superkraft skulle du vilja ha?

Jag diskuterade det i ett diskussionsforum om Heroes och där skrev jag att det vore bra att ha telepati som superkraft. Då skulle man aldrig misslyckas på tentor, prov och andra tester. Man kan läsa tankarna på t.ex läraren och då direkt veta svaren, skriva ner det och alltid få högsta betyg! Det skulle vara kul.

Men nu har jag ändrat mig, kanske superkraften att kunna flyga vore bättre? Jag tänkte på det nyss när jag var nere i tvättstugan. Tvättlinorna i torkrummet hänger så högt upp och jag når inte upp. Det vore fint att kunna flyga upp till tvättlinorna och hänga upp tvätten utan problem!

1 kommentar:

Anonym sa...

Skaffa dig sån en hiro ;-) det skulle vara underlätta för dig att få ett familjbildas :-)