måndag 6 augusti 2007

Natt på museet

Lånade dvd:n Natt på museet av min syster, det var en rolig film. Jag gillade dinosaurien, den är precis som min systers hund Leo!
Ser ni någon likhet mellan hunden Leo och dinosaurien Rexy?

Chefen på museet var också kul, det är ju han den hopplöse chefen från The Office. Så ska de vara, hopplösa chefer! En sån chef vill jag nog inte själv ha, men de är roliga att se på avstånd på film.

Rolig film blandat med lite romantik och äventyr. Inte för mycket romantik, bara lagom mycket. Jag såg filmen två gånger, det kanske blir en tredje gång om jag hinner, innan jag lämnar tillbaka filmen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Precis som dinosaurien.Samma stil när han vill leka med pinnar oxå.

Tecken: glad sa...

Båda är lika söta på något sätt, fast de är så busiga! :-)